mandag den 27. februar 2012

Non-teknik

Kære I par læsere jeg har.. Altså undskyld.. det er ikke fordi at,  jeg ikke har haft noget at skrive om - tværtimod jeg har også haft taget mange billeder til at lægge ind her og så noget. Og dog, det skal lige siges at jeg har fået en ny mobilos, og det der med liiiige at, finde ud af, hvordan den virker på min pc. har skabt lidt uro indenfor de der ca 40 cm. der er mellem pc og mig...

Der skal nok komme noget mere her inden længe - bare vent og se, og jeg lover at der ikke går 3 uger igen.

Promise

see yea...

2 kommentarer:

  1. Der kan hurtigt gå noget tid, hvor man bare ikke føler man har noget at sige, og det er også helt ok :o)

    SvarSlet
  2. Hej Sonnie.

    Ja det går faktisk rigtigt stærkt, og jeg skal også hurtigt få det lært til fingerspidserne med at overføre billeder.
    Ha' en rigtig god dag.

    Knus fra Vicksen

    SvarSlet