mandag den 19. december 2011

Om at bukke under..

Så skete det - for mig. Alle på mit dejlige arbejde; min boss, kollegaer ja selv beboere, har ligget, hvis ikke med lungebetændelse, så med alm. forkølelse. Jeg har ellers sluppet (7-9-13) med det, men nu - jeg måtte bukke under for hovedpine, feber, snot og MEGA ondt i halsen og for det ikke skal være endnu mere løgn, tror jeg en lille lungebetændelse har sat sig tilrette i mit indre organ..

Nu står menûen på kæmpe krus med thé, honning og frisk citron, det smøre halsen godt - kort varigt. Min mave er snart lige så stor og rund, som julemandens af alt det thé, men bare det virker..

Dertil vil jeg gerne udråbe et højt HURRA for "rollatorbanden" på kanal 5 og for "Huset på Chr. havn" uden dem havde sådan en omgang sygdom, været endnu mere trist.. 

Glædelig for(h)jul indtil videre..

Vicksen..

2 kommentarer:

  1. Dit lille sølle skvat! Kan det mon være på grund af for meget the at maven bliver så stor og rund??? Det vil jeg lige tænke lidt over.
    God bedring til dig, håber du er på benene til jul.

    SvarSlet
  2. Hej Inge.

    Tjaa.. jeg ved nu ikke rigtig, det er nu nok det jeg har spist siden nytår.. Jeg skal holde jul på plejehjemmet, glæder mig, og glædelig jul til dig også.

    Kh. Vickie

    SvarSlet