fredag den 8. juli 2011

5 dage i sigte

Så er der udsigt til at skulle på arbejde igen, på denne her skønne arbejdsplads - her er der aldrig en dag der er ens og nu har jeg udsigt til at skulle arbejde 5 dage i træk, men til gengæld har jeg så også fri 5 dage herefter.
Jeg er fast aftenvagt og jobber fra kl.15.30 - kl. 23.00, det er en skøn arbejdstid for mig da jeg har hele formiddag og noget af eftermiddagen fri.

Hvad siger andre til at arbejde på denne tid af dagen.. Kom glad med en kommentar

2 kommentarer:

  1. Hej Vickie,
    Tillykke med bloggen.
    Med hensyn til arb. og arb.-tider, ja så er glad for min efterløn !!!!!

    Hilsen Inge, Tåsinge

    SvarSlet
  2. Hej Inge.
    - Jo tak skal du ha', og velkommen her på min side.
    Jeg kan godt forstå du nyder det - dem jeg kender der også er på efterløn siger det samme som dig, og det er herligt at du nyder det.

    SvarSlet