onsdag den 20. juli 2011

Rasmus Modsat..

To arbejdsdage er vel overstået - på anden afdeling end jeg "plejer", normalt hører jeg med til den side der hedder vest, men har været på øst.. For 2 år siden, som elev, kendte jeg til hele plejecenteret - både på beboerne og personalet på hele hjemmet.
Men.., på øst  fløjen, er der, som der sker på et plejehjem, skiftet ud blandt beboerne - så jeg skulle hen og lærer nye ældre at kende og få sat ansigt på,  ikke nok med det, men selve køkkenet i vores fælles havestue, som det bliver kaldt er stik modsat af end, hvad jeg plejer. Selv opvaskermaskinen stod spejlvendt - og da der skulle dækkes op til aftenskaffen, åbnede jeg skabet til viskestykker.... Nå ja for f..... der blev grinet godt og grundigt i går og i aftes..

Jeg har desværre ikke så  mange billeder derude fra, men håber på at få lov til at klikke et par billeder ind, så I kan se MIN VERDEN i arbejdslivet.

Nu er det udsigt til 3 dages fri -  (min kære leder har givet mig en ekstra feriedag på fredag) forhåbenlig med masser af sol og sommer..

På genkig inden så længe igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar