torsdag den 14. juli 2011

Regnvejrs fri

I går aftes kl .23.05 sagde jeg god vagt og GO' WEEKEND til nattevagten - nu er det fridage og jeg skal nyde det i 5 dage.

Efter morgen (formiddags) kaffen lå der 1 stor torsk (og ja, en fisk og ikke....) + 3 pighvar der skulle ordnes..

Torsken blev filetteret og lagt i fryseren

Pighvarene blev også ordnet og lagt i fryseren.

Bagefter ærgede det mig at have smidt fiskeskrog ud, - jeg skulle da have lave en lækreste fiskefond med al mulig godt i.. det er desværre for sendt.


Nu var det ellers det gode vejr der skulle nydes, i en afslappende kjole og et koldt glas "sommer på terressen", men jeg nøjes med med regnvejr (selvfølgelig regner det når jeg har fri) de næste par dage, men hvem ved, jeg håber vejr pigerne tager fejl.

Hvad siger I til det danske sommervejr?





3 kommentarer:

  1. Det regner og regner, men det kan ikke slå os ud vel. Du har fri og jeg har ferie.
    Hatten af for at du kan,vil,gider at ordne fisk :o)
    God dag.

    SvarSlet
  2. det var da heldigt, at det var sådan en spiselig torsk der lå på køkkenbordet og ventede !
    Ja, vejret er ikke det bedste lige i de her dage, men man kan da sagtens nyde sommeren og især fridagene alligevel.
    Gode fridage til dig!

    SvarSlet
  3. Hej Sonnie.

    Intet vejr kan slå mig ud når jeg har fri, de bliver nydt 99,99%, og torsken skal prøves af på grillen blandet med lidt godt fra Bdr. Prices opskrift.. Mmmuum
    God ferie til dig også..

    Kh. Vickie



    Hej Inge.

    Ja fisk kan vi ikke få for meget af, det er jo kun fantasien der sætter grænser.. med sådan en torsk.. altså ang. opskrifter..
    Hvad der angår vejret, så tror jeg det kommer igen om 14 dgs. tid - da er det nemlig ferie, så jeg krydser fingre..

    Kh. Vickie

    SvarSlet